برنامه هفتگی کادر مشاوره و درمان سامانه راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall) مرکز مشاوره دانشگاه
کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی می توانند جهت دریافت خدمات مشاوره اي، روانشناسی، روانپزشکی و مددکاری اجتماعی با سامانه راهنمایی و مشاوره تلفنی آنکال مرکز مشاوره دانشگاه تماس بگیرند. به منظور ارتباط مستقیم با مشاوران، روانشناسان، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی سامانه، شماره ۴۸۳۹۲۶۲۷-۰۲۱ را گرفته و کلید ۱ را انتخاب کنید. شما می توانید (با توجه به برنامه هفتگی مشاوران مرکز که در ادامه آورده شده است) با وارد کردن کد اختصاصی مشاورین، روانشناسان، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی مرکز، با مشاور دلخواه خود ارتباط مستقیم برقرار کنید و یا در غیر این صورت منتظر بمانید تا ارتباط شما با یکی از مشاوران مرکز برقرار گردد.
هم اکنون در سامانه مشاوره تلفنی مرکز مشاوره، 150 مشاور، روانشناس، روانپزشک و مددکار اجتماعی به صورت همه روزه (مطابق با برنامه هفتگی اعلام شده) و در 10 شیفت (صبح: 8 تا 12 ، عصر: 14 تا 18) در زمینه های مشاوره های مقابله با اضطراب کرونا، مشاوره خانواده های درگیر کرونا و داغدار ناشی از کرونا، مشاوره خودشناسی و رشد در زندگی، مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج، طلاق، تحصیلی(شیوه مطالعه و برنامه ریزی درسی)، مشاوره خدمات توزیع منابع علمی(مشاوره و آموزش جستجو در پایگاه های علمی ملی و بین المللی)، مشاوره شغلی، مدیریت روابط عاطفی و بین فردی، شکست عاطفی، اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلالات یادگیری،اختلالات رفتاری، گفتار درمانی، مشاوره کودک، نوجوان و جوان و مددکاری اجتماعی و غیره فعالیت دارند.
دریافت برنامه هفتگی کادر مشاوره و درمان
تاریخ درج خبر: چهارشنبه ١٧ ارديبهشت ١٣٩٩ - ساعت درج خبر: ٠٩:٢٠ - شماره خبر: ١١٩١٥ - تعداد بازدید: 1891