• آرشیو اخبار مشاوره


معرفی و برنامه هفتگی کادر مشاوره و درمان سامانه راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall) مرکز مشاوره دانشگاه

کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی می توانند جهت دریافت خدمات مشاوره اي، روانشناسی، روانپزشکی و مددکاری اجتماعی با سامانه راهنمایی و مشاوره تلفنی آنکال مرکز مشاوره دانشگاه تماس بگیرند. به منظور ارتباط مستقیم با مشاوران، روانشناسان، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی سامانه، شماره ۴۸۳۹۲۶۲۷-۰۲۱ را گرفته و کلید ۱ را انتخاب کنید. شما می توانید (با توجه به برنامه هفتگی مشاوران مرکز که در ادامه آورده شده است) با وارد کردن کد اختصاصی مشاورین، روانشناسان، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی مرکز، با مشاور دلخواه خود ارتباط مستقیم برقرار کنید و یا در غیر این صورت منتظر بمانید تا ارتباط شما با یکی از مشاوران مرکز برقرار گردد.

هم اکنون در سامانه مشاوره تلفنی مرکز مشاوره، 80 مشاور، روانشناس، روانپزشک و مددکار اجتماعی به صورت همه روزه (مطابق با برنامه هفتگی اعلام شده) و در ۱۴ شیفت (صبح ۹ تا ۱۳ و عصر ۱۴ تا ۲۰) در زمینه های مشاوره ه­ای مقابله با اضطراب کرونا، مشاوره خانواده های درگیر کرونا و داغدار ناشی از کرونا، مشاوره خودشناسی و رشد در زندگی، مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج، طلاق، تحصیلی(شیوه مطالعه و برنامه ریزی درسیمشاوره خدمات توزیع منابع علمی(مشاوره و آموزش جستجو در پایگاه های علمی ملی و بین المللیمشاوره شغلی، مدیریت روابط عاطفی و بین فردی، شکست عاطفی، اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلالات یادگیری،اختلالات رفتاری، گفتار درمانی، مشاوره کودک، نوجوان و جوان و مددکاری اجتماعی و غیره فعالیت دارند.

تاریخ درج خبر: چهارشنبه ١٧ ارديبهشت ١٣٩٩  -  ساعت درج خبر: ٠٩:٢٠  -  شماره خبر: ١١٩١٥  -  تعداد بازدید: 275


خروج