وظایف اداره رسیدگی به اسناد: -رسیدگی به اسناد و لیست های حقوق و مزایای کارکنان از نظر رعایت مقررات و وجود مدارک لازم و صحت محاسبه -رسیدگی به صورت وضعیت های پیمانکاران و صورت حساب های مهندسین مشاور -رسیدگی به اسناد خرید و سایر هزینه های اداری و آموزشی با رعایت کامل قوانین و مقررات مالی - کنترل مصرف اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از خرج طبق مقررات مربوط - همکاری با حسابرسان منتخب در مواقع لزوم - همکاری با سایر واحدهای امور مالی در رفع ایراد و نواقص اسناد -رسیدگی به صورتجلسات تحویل و تحول روسا و مسئولین مالی واحدهای تابعه دانشگاه |
Aryanic webdesign توسط highportal aryanic